Wednesday, August 17, 2011

~Contest Raya bersama Cik Eda~

Nak join.Klik Banner
Due:18 ogos

Kenangan yg xdapat saya lupakn ketika menaiki bas pulang ke kampung sempena hari raya...pd tahun 1996.Disbbkn saya lambat membeli tiket bas maka saya cuma mendpt tiket tuk pulang ke kampung pd jam 12 mlm!.Sibbaek la masa tue balik bersama adik llaki.Setelah mengharungi perjlnan selama 3 jam ke Utara..kami slmt sampai di dearah kelahiran pd pukul 3 pg!...masa tue penggunaan hpone blm meluas,lgpon..Hpone masa tue mmg sgt mahal.Terpaksa la kami berdua berjln dlm keadaan gelap gelita(lupa nk beli lampu suluh) menuju ke rumah yg trletak jauh dr jlnraya.Pastu lak kena melalui sebuah tanah perkuburan pula!....time tue mmg takut sgt...pegang tangan adik llaki dgn sekuat hati...& siap pesan jgn '..pandang belakang'.Bila je nampak rumah.punya la saya berlari sekuat hati dek ketakutan,meninggalkn adik llaki saya di belakang...hihi
Atie Tag
fieda
Annnur

3 comments:

Anonymous said...

goodluck ^_^

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

terima kasih cheqwa

Eda Latiff said...

Good luck!!...ramainye family members..hehe

tq yer join.,.=)

COPYRIGHT BY AZATIE SAYANG