Monday, May 9, 2011

"First Giveaway Ame Dan Aneff"

Join GA yg dianjurkn oleh http://pucukandubi.blogspot.com...&


Pertama kali dtg ke blog nie(ikhlas tau)...sbb nk join GA yg dianjurkn TP cuba scroll n3 yg lps2 tuk mengenali siapa AME & ANEFF nih!yg merupakn 2 beradik yg 'ngam'..rasanya blog AME okey jer..xder apa nk kutuk!
Cuma blog ANEFF tue klu blh jgn la kosong jer layoutnya....klu ada corak yg menarik sikit...berseri la blog 'org bujang' nih!
Sonok gak baca kisah AME & ANEFF nie...kisah peribadi bersama family trcinta..rajen gak join GA/Contest yer!

Atie tag
mizayusof
fieda
Anim

3 comments:

A M E ! said...

salam . kami datang menjenguk entry giveaway . terima kasih ya sudi join . kami hargai sangat sangat . stick with our blogs untuk mengetahui segala perkembangan giveaway ini ya .

thanks again . :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ame..makasih jenguk blog akak...!!

A M E ! said...

salam :)

Ame wakil kami berdua ingin mohon maaf atas kesulitan yang kami hadapi baru-baru ni . Insyallah , hadiah akan di pos secepat yg mungkin . Segala kesulitan amat kami kesali .

mohon maaf sekali lagi .. :)

COPYRIGHT BY AZATIE SAYANG