Tuesday, November 9, 2010

Contest Sempena genap 2 bulan :CONTEST KESAYANGANKU


GA seterusnya yg atie join milik KINA..sapa2 nk join g terjah umah dia tp kena buat 'keje sekolah' sikit..tajuknya contest kesayanganku..

Emm..apa yg atie syg sgt?...nie dia!!DOMPET!!!!kenapa ia jadi kesygan atie?yg pertama dompet ini sgt cantik & ia adalh pemberian anak2 atie trsayang(Adik & Abang) bersempena besday atie pada tahun lepas.mmg terharu sgt sbb anak2 sanggup 'korek' tabung mereka semata2 nk belikn ibunya hadiah besday ini.dompet ini akan atie bawa ke mana sahaja...sbb ia amat penting sekali!


Kotaknya nie pon cantik jgk!..hingga kini atie masih menyimpannya(kotaknya pon syg nk buang!hihi).lihat la keadaan lam dompet nie lak..byk ruang leh isi mcm2...simpan IC,lesen2 & kad2...tpt syiling pon ada .bila tgk kulit luar dompet nie...bersinar2 je kan?hingga kini atie mmg mengunakannya & ia akan menjadi kesygan atie sampai bila2 pon....pada anak2 atie yg menghadiahkn dompet nie..makasih sayang!IBU SAYANG KALIAN BERDUA...





Atie TAG...mizayusof

4 comments:

Miza Yusof said...

salam.
kak, atie miza datg tgk tag ni.thanks tag miza. nanti miza siakan entry contest ni okay :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

okey..makasih sudi ambik

K.I.N.A said...

ololo..comeynye anak kak atie..mst terharu gile kan..btuah badan dapat ank cmtu..kak atie ada 1 lg tertinggal atau kina tak perasan, yang masuk dekat bloglist..;)

K.I.N.A said...

oh..ada2..memang kina yang tak perasan..hehe..biasa kina tengok huruf J for journey to..rupenye akak bubuh Kina..tq kak..kina wish goodluck ye..nantikan updates contest ni..tq..;)

COPYRIGHT BY AZATIE SAYANG