Sunday, December 19, 2010

Emneya Contest Giveaway

Join contest yg dianjurkan oleh FARHANA...http://farraoshin.blogspot.com/ yg merupakn penulis novel EMNEYA....iaitu novel secara online.
~FARHANA adalah anak kelahiran kota marudu,sabah yg amat berminat menulis cerpen & novel.blog beliau pula berkisar tentang kehidupan beliau,keluarga...dan yang paling banyak adalah info2/soaljawab yang berkaitan dengan keagamaan.
pertama kali atie membaca secara online novel EMNEYA nie...memang menyentuh naluri hati wanita atie...kisah penderitaan EMNEYA atau nama panggilan manjanya NEYA dalam menjalani kehidupan sebagai seorang isteri yg patuh,taat & setia kepada seorang suami yg bernama SYED ERMAN HAIQAL seorang pemuda yang tampan & mempunyai Empayar perniagaan yg besar.juga merupakan anak tunggal kepada pasangan Syed Hanef dan Sharifah Nur Zalia.
Hidup NEYA brtambah derita apabila tidak disukai oleh mertua sendiri dan belum lagi dikurniakn cahayamata.disebabkan itulah mertuanya mengambil kesempatan agar ERMAN berkahwin sekali lagi dengan pilihan hatinya...~
Untuk mengikuti apa yang bakal terjadi kepada kehidupan NEYA,boleh la mengunjungi blog milik farhana nie.doa atie semoga farhana akan lebih success brkarya...

Atie nak Tagg...mizayusof,Ekin,nani,Deqlis & Deqdeq

No comments:

COPYRIGHT BY AZATIE SAYANG