Monday, October 1, 2012

N3 kEMENANANGAN TERTUNGGAK

Salam semua.
Baru sempat nk buat n3 kemenangan atie di bulan SEPT...Kpd kesemua penganjur..TERIMA KASIH,maaf lambat nk buat n3 kemenangan  trsebut.


Ada jg hadiah kemenangan yg atie blm terima..dr  
CTRIE,ARDININURAIN,ANIESANDYOU,LOVEASONG
HARAP2 HADIAHNYA SAMPAI LA YA,

KLU ATIE XTERIMA...nk buat camna,dah xder rezeki:(


















Kemenangan yg ke 1,2,3,4,5 & 6...SEPT
Kemenangan yg ke 53,53,55,56,57,58...Tahun 2012

ALHAMDULILAHH

5 comments:

DAIRI FARISHA said...

banyaknye menang! tahniah! tapi tu la hadiah xdpt2 lagi kan..farisha pn ade menang 1Ga..tapi smpai skrg xde lagi hadiahnya

azelyusoff said...

tahniah kak atie. saya dah lama menyepi dari join GA/Contest ni. InsyaAllah, ada kelapangan nanti boleh start balik :)

JaSSNaNi said...

bestnye atie.. TAHNIAHHHHHhhhhh.. rezeki tu.. kalau ada ada ler.. kalau tak de nak wat camne kan.. :) redha je la..

AkmaFaizal said...

tahniah3..banyaknye menang. cayalah..meh kasi aura menang kat saya sama..hehe

Nisa Greennnpanda said...

congrats kak atie..

COPYRIGHT BY AZATIE SAYANG