Tuesday, September 6, 2011

Jom Join Contest Restaurant Review!!!!


Join Contest yg dianjurkn oleh http://hidupmacamsusu.blogspot.com iaitu review restorant yg sgt terkenal di area Shah Alam terutamanya di seksyen 20...iaitu RESTORANT YUSRAM THAI CUISINE!.Dimiliki sepenuhnya oleh pasangan bumiputera & pastinya di jamin HALAL.
Sebenarnya xpernah lagi masuk & mencuba menu2 yg trdpt di Restorant ini & review ini dibuat setelah membuat kajian serta rujukan dr owner blog yg telah brkunjung ke Restorant ini serta laman FB milik owner restorant sendiri.Melihatkn gambar dr luar restorant ini sungguh EXCLUSIVE tp yg pasti harga2 setiap menu adalh berpatutan. dekorasi di dalam Restorant menyerlahkn konsepnya,iaitu Thai-Moden.menarik sekali!

Inilah Restorant Yusram Thai Cuisine...punyai 2 tingkat bangunan yg setiap tingkat punyai fungsi & menunya yg tersendiri,setelah puas menGOOGLE,mmg teruja nak mencuba menu2 yg trdapat di sini.
Antaranya,tomyam ayam yg mmg cukup pedas,masam & kuantitinya yg sungguh byk!.mmg berbaloi makan2 disini bersama keluarga & rakan2.
Disamping itu terdapat juga masakan Lala Black Pepper yg menjadi pilihan pengunjung2,sayur kangkung,prawn & crab butter,kue teow,green curry,keng som,serta pelbagai masakan seafood yg enak dinikmati.semuanya FRESH belaka.
Layanan mmg tip top...semua pekerja ramah2 belaka & kita akan rasa selesa ketika menjamu selera.

Sepjg bulan puasa juga trdpt pelbagai promosi yg diadakn tuk pengunjung2 yg beragama Islam.Disamping itu sedia menerima tempahan & tempat disediakn kpd yg telah awal2 lg membuat tempahan di Restorant YUSRAM THAI CUISINE...untuk sesuatu majlis/acara.

Apa lagi,Jom kita mencuba menu2 yg terdapat di RESTORANT YUSRAM THAI CUISINE,yg pasti bila dah datang..PASTI ingin kembali ke sini!.

Alamatnya:
NO 6,JALAN SINGA 20/D,
SHAH ALAM

ATAU BLH HUBUNGI ENCIK AMERUL UTK TEMPAHAN/BOOKING.
012-3485001/03-55427119


SELAMAT MENJAMU SELERA!

COPYRIGHT BY AZATIE SAYANG