Sunday, October 30, 2011

1st Contest from us!

Nak Join?Klik Banner
Due:1 Nov


Insan yg paling saya syg ialah kedua permata hati ...Saya menyayangi keduanya kerana hanya mereka zuriat yg saya ada didunia ini.penawar & penghibur disaat saya berduka....ceria dgn suara gelak ketawa mereka setiap hari hingga hilang segala nestapa.wajah mereka yg berseri amat membahgiakn saya dlm meniti kehidupan ini.Bagi saya,merekalah segala2nya dlm hidup ini...tanpa mereka sepilah hidup kami sekluarga.
Bermain di taman bersama sama mama,
Terlanggar batu lalu menangis
PRECIOUSFITTING dimiliki sepenuhnya oleh shema,
Yang sangat berminat dalam dunia bisnes.
Berbadan kurus dan berpinggang ramping,
Sungguh menawan berkebaya nyonya,
Jom singgah di PRECIOUSFITTING kita bersoping,
Semuanya ada dan menarik semuanya.


Juadah tenghari berulam pegaga,
Makan bersama mama dan papa,
PRECIOUSFITTING ada FB juga,
Singgahlah add , LIKE janganlah lupa.
Atie Tag
Fieda
CK
wawa
nabila
myra
Deqlis
K.ngah
Iza

No comments:

COPYRIGHT BY AZATIE SAYANG