Wednesday, July 13, 2011

"MEGA GIVEAWAY AMALINA BEST!!"


Join GA yg dianjurkn oleh http://ceitatentangkita.blogspot.com bersama penaja2 iaitu...

Hadiah yg paling saya nak..

Macaroon dari KAK YONG ...disana sinun org memperkatakn ttg keenakan macaron nie!.saya pon diantara dh leleh2 airliur tgk gambar macaron nie..rasa nk geget2 jer gambar tuh!.Klu dapat,alangkh bertuahnya....
Wui..!cantiknya Shawl dari RAUDAH SHAWL STORE .kalau la saya menang,beraya sakan la tahun nih!.Mesti org kg dok tanya..anak sapa/bini sapa yg dok lip lap lip lap pakai shawl yg menawan nih!

Klu dapat bag MYEZATUL AQMA yg cute nie mmg best...designnya pon cantik!..blh la saya bawa g shopping/berjln kemana2 SBB klu korang tgk dlm hdbag sy...mcm2 ada!.dah nk koyak pon..berat sgt,semua nk isi..hihi.Klu dpt bag nie,blh la gantikn hdbag sy yg dok koyak tuh!
Cantik Hdphone Case & mini bag hasil tangan MAMALEESYA nie...comel jer saya tgk!.berseri la hdphone saya nanti klu dpt memenanginya & menggunaknnya...!

Atie Tag
Fieda
CK
Anim

No comments:

COPYRIGHT BY AZATIE SAYANG