Thursday, June 23, 2011

"Kalau Saya dapat RM300"

Join contest yg dianjurkn oleh http://ineedtoblogmyself.blogspot.com yg bermurah hati tuk memberikn RM600 tuk pemenang yg trpilih di dalam contest yg dianjurkn oleh beliau.Jom sertainya beramai2

JOM KENALI SIAPA YG SGT BERMURAH HATI TU!

Kalau saya dapat RM300...

Sejujurnya saya mmg ingin memiliki RM300 itu!!.Bukan untuk saya gunakan secara peribadi tapi saya brhajat tuk memberikan RM300 itu kpd seorg kawan blogger(YANIE) yg amat memerlukannya.walaupon bagi sesetgh org lain nilai RM300 itu blh membeli apa jua barangan tapi bagi insan spt YANIE ,RM300 itu amat tinggi nilainya..tuk perbelanjaan dapur,persekolahan anak2 & rawatan tuk penyakit beliau.Walaupun saya pernah membantu YANIE,tp berapa lama wang itu dpt bertahan dgn pelbagai tuk di bayar.Sekurang2nya ,jika saya menang wang RM300 ini & memberikn kpdnya...sdkt sebyk dpt mengurangkn beban beliau.
Kisah YANIE ini pernah saya paparkn dlm blog personal saya.ini n3nya...


Atie Tag
mizayusof
nani
nurul

No comments:

COPYRIGHT BY AZATIE SAYANG